Voice of Khyber Pakhtunkhwa
Sunday, June 16, 2024

کوہاٹ تاندہ ڈیم میں کشتی الٹنے کے المناک حادثے میں 10 طلباء جانبحق

پشاور: کوہاٹ تاندہ ڈیم میں کشتی الٹنے سے مقامی دینی مدرسے کے 25 طلباء پانی میں ڈوب گئے. کشتی ڈوبنے کے اس افسوسناک واقعے میں 10 طلباء جان کی بازی ہار گئے جبکہ 7 کو زندہ بچالیا گیا .

کوہاٹ شہر جنوب مغرب میں واقع تاندہ ڈیم میں پکنک کیلئے آئے ہوئے شاہ پور کے موضع میر باش خیل کے مقامی دینی مدرسے جامعۃ العربیۃ الاسلامیہ کے 40 کم عمر طلباء میں سے 25 طالب علم اسوقت تاندہ ڈیم کے گہرے پانی میں ڈوب گئے جب وہ کشتی میں سوار ہوکر ڈیم کے دوسری پار جانے کیلئے محوسفر تھے کہ انکی کشتی زیادہ اوور لوڈ ہونے کے باعث ڈیم کے عین وسط میں الٹ کر ڈوب گئی. کشتی ڈوبنے کے حادثے میں 25 طلباء اور کشتی بان ڈیم کے گہرے پانی میں ڈوب گئے.

واقعے کی اطلاع پر پولیس اور ریسکیو1122 کی امدادی ٹیمیں موقع پر پہنچ گئی اور ڈوبنے والے 17 طلباء کو پانی سے نکال کر ہسپتال منتقل کر دیا گیاجن میں سے 10 کم عمر طلباء جنکی عمریں 8 سے 14 سال کے درمیان تھی جان کی بازی ہار گئے.

کشتی ڈوبنے کے لرزہ خیز واقعے میں جاں بحق طلباء کی شناخت بعد ازاں ارشاد ولد محمد میر سکنہ شانگلہ، عزیر ولد امیر سلطان، سلمان ولد سعیدساکنان تاندہ ڈیم، احمد ولد مقرب ماجد ولد گل ساجد، ابوبکر ولد احمد اللہ،وقاص ولد موسی خان، حارث ولد زاہد، واحد ولد گل ساجد اور نوشید ساکنان سلیمان تالاب کے ناموں سے ہوئی ہے جنکی میتیں پوسٹ مارٹم کے بعد اپنے آبائی علاقوں کو روانہ کر دی گئیں جبکہ حادثے میں بے ہوش طلباء کو ابتدائی طبی امداد کے بعد ہسپتال داخل کرادیا گیا.

کشتی ڈوبنے کے واقعے میں 8 طلباء اور کشتی بان تاحال لاپتہ ہیں جنکی تلاش کیلئے فوج کے مقامی غوطہ خور اور کوہاٹ و پشاور کے غوطہ خوروں کی ٹیمیں جائے وقوعہ پر پہنچ گئی ہیں اور تاندہ ڈیم میں انکا ریسکیو آپریشن جاری ہے.۔

مقامی ذرائع کے بقول ڈوبنے والے طلباء کی عمریں 8 سے 14 سال کے درمیان ہیں جو اتوار کی علی الصبح تاندہ ڈیم میں پکنک منانے کیلئے مدرسے کے مہتمم شاہد نور کے ہمراہ گئے تھے. زرائع کے بقول پکنک پر جانے والے مقامی دینی مدرسے جامعۃ العربیہ الاسلامیہ کے طلباء کی تعداد 40 تھی جن میں سے 15 طلباء کو اسی کشتی کے ذریعے تاندہ ڈیم کے دوسرے پار پہنچایا گیا جبکہ دوسری باری 25 طلباء کو کشتی میں بٹھا کر ڈیم کے اس پار پہنچایا جارہا تھا کہ راستے میں انہیں حادثہ پیش آیا اور انکی کشتی اوور لوڈنگ کے باعث الٹ کو پانی میں ڈوب گئی اور اسمیں سوار تمام افراد ڈیم کے گہرے پانی کی لہروں اور منجدھار میں ڈوب گئے. آخری اطلاعات آنے تک امدادی کارروائیاں تیزی سے جاری ہیں اور ڈوبنے والے طلباء کو پانی سے نکال کر ہسپتال منتقل کیا جارہا ہے.

About the author

Leave a Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Basket