Voice of Khyber Pakhtunkhwa
Monday, July 15, 2024

پاکستان ایشیائی لیکروس گیمز میں بھارت سے ٹکرائے گا

ایبٹ آباد میں تیاری کے مراحل اور ٹرینگ کے بعد پاکستان ایشیائی لیکروس گیمز میں 2 جولائی کو بھارت سے ٹکرائے گا
اسلام آباد، پاکستان تیار ہو جائیں ایک عظیم مقابلے کے لیے کیونکہ پاکستان سمرقند، ازبیکستان میں ہونے والے ایشیائی لیکروس گیمز میں اپنے حریف بھارت سے مقابلے کے لیے تیار ہے! یہ دلچسپ ٹورنامنٹ 1 جولائی سے شروع ہو کر 4 جولائی 2024 تک جاری رہے گا۔
پاکستان بھر میں لیکروس کے شائقین جوش و خروش سے بھرے ہوئے ہیں کیونکہ قومی ٹیم 2 جولائی کو بھارت کے خلاف ایک زبردست مقابلے کے لیے تیار ہے۔ یہ انتہائی متوقع میچ کھیل میں جنگی جذبے اور حکمت عملی کی شاندار نمائش کا وعدہ کرتا ہے کیونکہ دونوں ٹیمیں علاقائی برتری کے لیے جدوجہد کریں گی۔
ایشیائی گیمز میں پاکستان کا لیکروس سفر کچھ اس طرح ہے:
2 جولائی: پاکستان کا لیکروس بمقابلہ بھارت کا لیکروس
3 جولائی: پاکستان خواتین کا لیکروس بمقابلہ سعودی عرب خواتین کا لیکروس
3 جولائی: پاکستان کا لیکروس بمقابلہ ایران کا لیکروس
4 جولائی: پاکستان کا لیکروس بمقابلہ ازبیکستان کا لیکروس
سیکریٹری جنرل پاکستان لیکروس فیڈریشن طیفور زرین نیے میڈیا کو بتایا کہپاکستان لیکروس فیڈریشن (PLF) نے دو ٹریننگ کیمپ منعقدکیے ہوے ہیں ایک مردان اور جبکہ دوسرا کوئٹہ میں شروع ہے جس میں 30 وومن کھلاڑی حصہ لے رہی ہے۔ حتمی انتخاب کا عمل 15 جون 2024 کو ہو گا، جس میں یہ فیصلہ کیا جائے گا کہ کون سے کھلاڑی بین الاقوامی سطح پر پاکستان کی نمائندگی کریں گے۔
ایشیائی لیکروس فیڈریشن کی طرف سے ایشیا پیسیفک لیکروس یونین کے تعاون سے منعقد ہونے والے ایشیائی لیکروس گیمز ایشیا میں لیکروس کا سب سے بڑا ایونٹ ہے۔ اس سال کے مقابلے میں پورے براعظم کے باصلاحیت ترین کھلاڑیوں کو پیش کرنے کا وعدہ
کیا گیا ہے، جو شائقین اور کھلاڑیوں کے لیے ایک ناقابل فراموش نظارہ پیش کرے گا۔ پاکستان کے کھلاڑی دنیائے لیکروس میں اپنا لوہا منوانے کے لئے تیار ہے۔

About the author

Leave a Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Basket